القائمة الرئيسية

الصفحات

كلمات اغنية محمد رمضان وسعد المجرد إنساي مكتوبة

قام الفنان المصري محمد رمضان بمشاركة المطرب المغربى سعد المجرد فى انتاج فيديو كليب بعنوان "إنساي" وتعتبر هذه المشاركة الاولى من نوعها بين الفنانين وفى خلال 5 ايام حصدت الاغنية الكثير من الاعجابات على مواقع التواصل الاجتماعى ووصل الكليب على اليوتيوب الى 30 مليون مشاهدة فى وقت وجيز.
محمد رمضان وسعد المجرد
محمد رمضان وسعد المجرد

كلمات اغنية محمد رمضان وسعد المجرد إنساي

محمد رمضان
مش هنكمل انا عارف من الاول ..مهما نطول هتكون اخرتها ايه
كنت متعود اني اسمع وافوت .. بس المرة دي قلبي هدوس عليه
سعد المجرد
غندير اللي فراسي Easy نعيش بلا بيك .. خليك ناسي الايام تدور وتوريك

غندير اللي فراسي إيزي نعيش بلا بيك .. خليك ناسي الايام تدور وتوريك

انساي انساي بللي شي نهار عرفتيني انساي .. يلا باي اوه باي انا ماشي ليك يلا باي

انساي انساي بللي شي نهار عرفتيني انساي .. يلا باي اوه باي انا ماشي ليك يلا باي

انسي انك شوفتيني وعرفتيني واتقابلنا.. علي فكرة ناسي اسمك واليوم اللي فيه اتكلمنا

لو روحتي قولتلهم اني كنت في يوم حبيبك .. محدش هيصدقك كله هيمشي ويسيبك

سلام مش هسلم كلام مش هتكلم .. بتلعبي على مين الأسطورة والمعلم

قمة الغباء انك تفتكري انك في بالي .. ولا في خيالي م الآخر

انساي انساي بللي شي نهار عرفتيني انساي .. يلا باي اوه باي انا ماشي ليك يلا باي

بلا بيك انا عايش حياتي كيف ما بغيت غير سيري وخليني .. Niveau ديالي ماشي ديالك صعيب تكوني بحالي Valide

متسناينيش نكون معاك حيت عمرني درت للي بغيتي Yeey

دي حاجة تجن تجن ليل نهار بتزن تزن .. انا هرمي التليفون واسيبها ترن ترن ترن

دي حاجة تجن تجن ليل نهار بتزن تزن .. انا هرمي التليفون واسيبها ترن ترن ترن

دي حاجة تجن تجن ليل نهار بتزن تزن .. انا هرمي التليفون واسيبها ترن ترن ترن

اغنية انساي محمد رمضان وسعد المجرد
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

محتوى الموضوع