القائمة الرئيسية

الصفحات

كلمات اغنية عمرو دياب الجديدة بحبة مكتوبة

قام الفنان عمرو دياب بطرح اغنية جديدة له عبر موقع اليوتيوب تحمل عنوان بحبة وتخطت الاغنية حاجز ال مليون مشاهده خلال الساعات الاولى من طرحها .
اغنية عمرو دياب بحبة
 من كلمات أيمن بهجت قمر
وألحان محمد يحيي
وتوزيع أسامة الهندي.
عمرو دياب

كلمات اغنية عمرو دياب الجديدة بحبة 2019 مكتوبه كاملة 

بحبه .. في دلعة وتُقله .. بحبه في قلّة عقلُه

بحبه في غيرته عليا ولما بيتهيألُه

أنا متعوّد على طبعُه .. أنا حافظُه وخدت عليه

ما في زيه ولا هلاقي رُبعُه .. بحبُه وهعمل إيه!

أنا متعوّد على طبعُه .. أنا حافظُه وخدت عليه

في زعلنا بعدي وأطاوعه ..  بحبُه وهعمل إيه!

نار نار .. حُبه ليا نا نار .. بُعده عني نار نار

شاغلني ليل ونهـــار.. ❤

بحبه .. وأحب عِنيه تلاحقني .. يجنني ويقلقني

بحبه وأنا بحلفله وعمره ما صدقني

بحبه .. حبيبي بكل حالاتُه .. ف سوء ظنه وحكاياته

هيعقل إمتى حبيبي وأنا واخد كل إهتماماتُه

أنا متعوّد على طبعُه .. أنا حافظُه وخدت عليه

ما في زيه ولا هلاقي رُبعُه .. بحبُه وهعمل إيه!

أنا متعوّد على طبعُه .. أنا حافظُه وخدت عليه

في زعلنا بعدي وأطاوعه ..  بحبُه وهعمل إيه!

الفنان: عمرو دياب الألبوم: Bahebo تاريخ الإصدار: 2019
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

محتوى الموضوع