القائمة الرئيسية

الصفحات

كلمات مهرجان انا حبيتك وجرحتينى مكتوبة 2019


أنتي غدرتي ورحتي هجرتي حبيب القلب أحنا في زمن العيش والملح صبح هاين

غدر وجرح وقلة فرح ودنيا شمال ذل وقهر ولعب الزهر مع الأندال

سكة مخيفة ودنيا عنيفة و قالبة الحال نفسي ألاقي أنا واحد باقي يكون سندال

العلواية دي أرض جناية فيها الأبطال والقباري منها حذاري تصيع تتطآل

أحلى سلام عَ كُل تمام على أحلى رجال ومن الدخيلة بدأنا الحرب أشهد يا مجال

يلا بينا على أي مدار أشبالنا طالعة بتضرب نار

قلبك ميت أركن يا بي ومتلعبش ويا الكبار

الزعآمة ده حسآم شيوتس و الجآرح كريم البحار

ظالمة يا دنيا وجارحة وفانية و مش باقية دوختينا ولففتينا زي الساقية علمتينا نبيع بعضينا ونتفرق.

غدرك لوجو وبحرك موجه ده بيغرق شدة و شوفنا يكون بقى إيه خاف من ربك بس تحرص من الخاين.

أما تزامل تتعامل تكشف وتعاين أحنا في زمن العيش و الملح صبح هاين.



كلمات مهرجان انا حبيتك وجرحتينى مكتوبة 2019

أنا حبيتك وجرحتيني أنا صنتك لكن خنتيني انتي أكيد مش بتحبيني ليه من الأول عشمتيني

أنا في سنيني بيطلع عيني وآجب عليكي إنكي تراضيكي تيجي في الاخر و تفارقيني وتروحي لغيري وتسبيني

مش زعلان أنا مش ندمان أبداً عليكي أنا فرحان والله عشان بقيت ناسيكي

أصلك بعتي وضيعتي وكنت تملي شاريكي روحي لغيري وبدعيلك ربي يهنيكي

مين اللي شآلك وقت ما جالك حزن وهم نسيتي فجأة صدمة ومفاجأة ومفيش دم

إنتي غدرتي وروحتي هجرتي حبيب القلب من بعديا تحسي بضعف تشيلي الذنب

قلتلها لأ بلاش من كده جات من ورايا وعملت كدا برضه وعملت اللي فِ دماغها طلعت بايعة ومتمردة

بس إنا مش حآسس بالرضا خليكي عندك مستبعدة

أنا مش عايز منك حاجة هي إتقفلت خلصت كده

بعد يومين روحت أنا على أبوها ناس فرحانة وبيهونها روحت لقيتهم بيخطبوها

ويزفوها كل الأحبآب قلبي ساعتها لقيته إتجرح وكمان شهر هيعملوا فرح

فستان وبدلة وحبة طُرح بعد يومين فِ كتب كتاب

أعذريني يوم زفافك مقدرتش أفرح زيهم ماخطرش أبداً يوم فِ بآلي إنـي أبقى واحد منـهم

جايلك بهني واقـف بغني معرفش إيـه اللي جآبني غير إني أشوفك بس وأمشي.

حمو بيكا
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

محتوى الموضوع