القائمة الرئيسية

الصفحات

اغنيه خلصت خلاص احمد بتشان من مسلسل الاسطورة

قام النجم المصرى محمد رمضان بطرح اغنيه جديدة من مسلسل الاسطوره بعنوان " خلصت خلاص " بصوت الفنان احمد بتشان . الاغنيه من كلمات هانى رجب وتوزيع محمد هارون.تحميل اغنية احمد بتشان خلصت خلاص 2016 Mp3 من مسلسل الاسطورة. وانتشرت الاغنيه على اليوتيوب وحققت مشاهدات عاليه فى الساعات الاولى من نزولها.
اغنية خلصت خلاص

اغنية خلصت خلاص من مسلسل الاسطوره

يوتيوب تحميل استماع اغنية خلصت خلاص احمد بتشان 2016 Mp3 مسلسل الاسطورة , استماع وتنزيل اغنية خلصت خلاص احمد بتشان 2016 ام بي ثري هاي كواليتي.

كلمات اغنية خلصت خلاص احمد بتشان

كلمات الاغنيه لهانى رجب وتوزيع الرائع محمد هارون

يعني انا اضحي بحياتي واسيب حياتي عشان خاطرها تضيع

يعني انا ابقي هموت قصادها ومشتريها وتيجي هيا تبيع

يبقي فاضل ايه يا قلبي عشان نقول خلصت خلاص

غلطتي سوء اختياري واهتمامي بواحده قلبها مات

واللي ياما تعبت منها سبتها مبقاش في بنا حجات

واختياري البعد عنها اكيد قرار مرجعش فيه

وانا قادر علي وجع البعاد يا جراح

انا .. هتعب يومين لكن مسيري ارتاح

وانا .. الله يصبر حالي علي اللى انا فيه

انا .. سابت مكاني وراسي عليا لفوق

انا .. مصدوم اكيد لكن مسيري هفوق

وانا .. لو قلبي مات ربنا يحيه

سماع اغنية خلصت خلاص من مسلسل الاسطوره محمد رمضان


 

اغنية خلصت خلاص
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

محتوى الموضوع