القائمة الرئيسية

الصفحات

اغنية تامر حسنى عمرى ابتدا مع الكلمات مكتوبة

اغنية تامر حسنى عمرى ابتدي


ايجى سفن يقدم لكم اليوم الاغنية الرسميه لألبوم عمرى ابتدا للنجم المصرى تامر حسنى اغنية جديدة من البوم عمرى ابتدا المقرر طرحه فى عيد الفطر المبارك هذه السنه 2016 ولكن بعد ان تم تسريب الالبوم تم انزال الاغانى على اليوتيوب وضم البوم عمرى ابتدى 13 اغنيه تعاون فيهم تامر حسنى مع ملحنين جدد الالبوم انتاج الشركه السعودية " روتانا " وتم طرحه فى رمضان 2016
Omry Ebtada- Tamer Hosny / عمري إبتدا - تامر حسني
كلمات سلامه علي
الحان شريف بدر
توزيع و ميكساج تميم
اغنية تامر حسنى عمرى ابتدي
اغنية تامر حسنى عمرى ابتدي

كلمات اغنية تامر حسنى عمرى ابتدا

عمري إبتدى من الليلادي وياك

ولقيت سبب للحياة عشانه أعيش

خدني هواك لدنيا تانية وياك

كل حاجة فيا عايزاك ده أنا غيره ماليش

آه منها ليالي ليلة

آه بعد ما تحب بجد بعد سنين طويلة

وأنا بين إديه مبقاش في حاجة مستحيلة

ده الحب كله أنا عايشة أنا معاه

عمري ابتدى

آه منها ليالي ليلة

آه بعد ما تحب بجد بعد سنين طويلة

وأنا بين إديه مبقاش في حاجة مستحيلة

ده الحب كله أنا عايشة أنا معاه

بحبك يااااه يا أحلى ما في الحياة

طمنتني على الأيام وإرتاحت خلاص

علشانك أنا مستعد مليون سنة

أتعب أنا وإنت لا لا يا أغلى الناس

آه منها ليالي ليلة

آه بعد ما تحب بجد بعد سنين طويلة

وأنا بين إديه مبقاش في حاجة مستحيلة

ده الحب كله أنا عايشة أنا معاه

عمري إبتدا

تحميل اغنية تامر حسنى الجديدة عمرى ابتدى

هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

محتوى الموضوع