القائمة الرئيسية

الصفحات

تحميل اغنية سوما الجديده هروح واسأل عليه

تنزيل وتحميل اغنية سوما الجديده هروح واسأل عليه من البوم ندمانه البوم جديد من انتاج فري ميوزيك نصر محروس
اغنية هروح واسأل عليه بصوت النجمه المصريه سوما Mp3
اغنية سوما الجديده 2016 هروح وأسأل عليه مع الكلمات مكتوبه مجانا
اغنية سوما هروح واسأل عليه كلمات محمد شكرى والحان محمد النادى وتوزيع وسام عبد المنعم
كلمات اغنية هروح واسال علية للمطربه سوما
هاروح و أسأل علية بكرة و دة مش حب علي فكرة
أنا بس عاملة علي العشرة و برضي ضميري مش أكتر
بقالي كتير مبسألش قصادي بجد مقلقشي
بعدنا ودة ميمنعش إن إحنا في بعضنا نفكر
اغنية سوما هروح واسأل عليه
اغنية سوما هروح واسأل عليه

و مش هكدب أنا بتمني أشوفة بخير
و عارفة هوة لسة أكيد بيدعيلي وبيطمن وبيسأل عليا كتير
و لو ماروحتش بكرة هو هيجيلي
هروح و أسأل علية بكرة ودة مش حب علي فكرة
أنا بس عاملة علي العشرة و برضي ضميري مش أكتر
بالخير دايماً أنا في سيرتة و إن حاولوا يشوهوا صورتة
في عيني برد انا غيبتة دة بينا عمر مش فترة
صحيح الحب ما كملشي لكن عشرتنا متهونش
خلاصة القول ما ينفعشي ماروحش اسأل علية بكرة
و مش هكدب أنا بتمني أشوفة بخير
و عارفة هوة لسة أكيد بيدعي لي و بيطمن وبيسال عليا كتير
و لو ماروحتش بكرة هو هيجيلي
هروح و أسأل علية بكرة ودة مش حب علي فكرة
انا بس عاملة علي العشرة و برضي ضميري مش أكتر

هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

محتوى الموضوع