القائمة الرئيسية

الصفحات

اغنية امير عمورى اكدب عليك

اغنية الطفل الجميل امير عمورى اكدب عليك فى برنامج ذا فويس كيدز لإكتشاف مواهب الاطفال فى الوطن العربى 
البرنامج الاروع الذى يبث على قنوات ام بى سى وغنى امير عمورى اغنية ورده الجزائريه اكدب عليك لو قولت بحبك لسه
وغنى الطفل هذه الاغنيه فى المواجهه الاخيره من برنامج ذا فويس كيدز
امير عمّوري – اكدب عليك – العرض المباشر الاخير – MBCTheVoiceKids
امير عمورى
امير عمورى
كلمات اغنية امير عمورى اكدب عليك - كلمات اغنية الفنانه ورده الجزائريه اكدب عليك

أكدب عليك لو قولت بحبك لسه
أكدب عليك
وأكدب عليك ان قولت نسيتك همسة
اكدب عليك
أمال أنا إيه
قولى انت أنا إيه
اخترلى بر وانا ارسى عليه
امال انا ايه
قولى انت انا ايه
اخترلى بر وانا ارسى عليه
انت حبيبى
يعنى لسه حبيبى
واللا حبيبى عشان
كنت حبيبى
قول يا حبيبى
قول يا حبيبى قول
قووووووووووول
يا حبيبى

هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

محتوى الموضوع