القائمة الرئيسية

الصفحات

تحميل اغنية عمرو دياب الجديده عمرنا ماهنرجع زى زمان

استمع الان الى احدث اغانى عمرو دياب الجديده اغنية عمرنا ماهنرجع زى زمان

تحميل اغنية عمرو دياب عمرنا ماهنرجع زى زمان 2016

تنزيل اجدد اغنيه لعمرو دياب عمرنا ماهنرجع زى زمان MP3

نقدم لكم اليوم اغنية الهضبه عمرو دياب النجم المصرى يغنى فى حفلة موسى كوست اغنية عمرنا ماهنرجع زى زمان مع الكلمات

كلمات اغنية عمرنا ماهنرجع زى زمان


أيامك عدت ونسيتها وحكيتى معاك أنا ملتها.. وإن كان فيك حاجة أنا حبتها.. دلوقتى بقيت أنا مبشوفهاش.. أيام اتشالت من عمرى ومختدش منها غير تعبى.. بعد ما لقيت راحة قلبى لو ترضى أرجعلك أنا مرضاش



عمرنا ماهنرجع زى زمان.. ولا هقدر أحبك زى زمان.. أنت اتعودت تشوفنى ملاك بس أنا فى الآخر إنسان.. اللى وصلنا له أنت اخترته.. إحساسى بحبك غيرته.. أنا عندى يعيش قلبي لوحده ولا أنه أعيد من تانى جراح.. إحساسي بحبك أنا غيرته ومحدش يجى على كرامته.. خلينا بعيد وإحنا نرتاح


 
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

تعليقان (2)
إرسال تعليق

إرسال تعليق

محتوى الموضوع