القائمة الرئيسية

الصفحات

اغنية عمرو دياب عمرنا ما هنرجع زى زمان كامله

ايجى سفن تقدم لكم اليوم اجمل واجدد اغانى عمرو دياب من الالبوم القادم 2016
اغنية عمرو دياب عمرنا ما هنرجع زى زمان احدث اغانى عمرو دياب من البومه الجديد
تحميل اغنية عمرو دياب عمرنا ما هنرجع 2016 Mp3 كاملة
عمرنا ما هنرجع زي زمان - عمرو دياب - MP3
كلمات اغنية عمرو دياب الجديده عمرنا ماهنرجع زى زمان مكتوبه
كلمات اغنية عمرنا ما هنرجع زي زمان - عمرو دياب

 كلمات اغنية عمرنا ماهنرجع زى زمان

عمرو دياب عمرنا ما هنرجع زى زمان
عمرو دياب عمرنا ما هنرجع زى زمان

كلمات اغنية عمرنا ما هنرجع زى زمان

  • أيامك عدت ونسيتها وحكيتى معاك أنا ملتها
  • وإن كان فيك حاجة أنا حبتها
  • دلوقتى بقيت أنا مبشوفهاش
  • أيام اتشالت من عمرى ومختدش منها غير تعبى
  • بعد ما لقيت راحة قلبى لو ترضى أرجعلك أنا مرضاش
  • عمرنا ماهنرجع زى زمان
  • ولا هقدر أحبك زى زمان
  • أنت اتعودت تشوفنى ملاك
  • بس أنا فى الآخر إنسان
  •  اللى وصلنا له أنت اخترته
  •  إحساسى بحبك غيرته
  •  أنا عندى يعيش قلبي لوحده ولا أنه أعيد من تانى جراح
  •  إحساسي بحبك أنا غيرته ومحدش يجى على كرامته
  • خلينا بعيد وإحنا نرتاح


Amr Diab Omrena Ma Hanerga
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

محتوى الموضوع